Contact us now
+1-888-846-1732

Męska bezsilność

Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Zauważyłeś, że twoja sprawność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, problem tyczy się nie tylko ciebie lecz dużej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowe niedomaganie nie może być przyrównywane do impotencji, choć radzę, żebyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, abyś mógł cieszyć się seksem! tadalis

Zanotowałeś pierwsze zapowiedzi choroby – co musisz zrobić?

Przełam wstyd i udaj się do lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, z którym zmagasz się tylko ty. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyka co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, potraktuj więc wizytę u lekarza nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twój organizm, żebyś mógł cieszyć się pełnią jej wydajności. Prócz tego często sprawdzaj ciśnienie krwi oraz poziom cholesterolu, żeby ustrzec się najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz pierwszego kontaktu oceni fazę choroby oraz wskaże właściwego specjalisty – urologa albo seksuologa, który z pewnością ci pomoże. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz dostać także skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Problemy z erekcją są całkowicie uleczalne!
Najczęstsze leczenie odbywa się przeważnie przy pomocy leków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz sobie pomóc albo przyśpieszyć leczenie. Oto podstawowe z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustego mięsa na korzyść owoców i warzyw. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżać libido). Mnóstwo warzyw i owoców to twarda reguła na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych i nadwagi. Z owoców bardzo korzystne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – oprócz warzyw zielonych warto konsumować czosnek oraz cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Warto spytać także dietetyka o stosowną dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Pamiętaj, że dieta nie jest sztywnym „niejedzeniem smacznych potraw”, lecz uzupełnieniem dziennego menu w pokarmy wartościowe oraz ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wprowadzenie do swojego menu dań z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Afrodyzjaki na tak!

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu aktywują twoje ciało do „działania”. Powszechnie uważa się (w praktyce – jest to sprawdzone), iż lampka czerwonego wina przed stosunkiem podnosi aktywność w łóżku. Unikaj jednakże alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w złą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który wpływa na lepsze krążenie krwi oraz goździków, które poprawiają humor. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Rzuć papierosy

Palenie papierosów (także to bierne) wpływa bardzo źle na twój organizm oraz libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym zbliżeniu spalali papierosa, to nieroztropny pomysł. Papierosy nie dość, iż bardzo obniżają twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie groźne komplikacje, z nowotworem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będziesz przesiąknięty ich wstrętnym zapachem. Uwierz mi, wiem co piszę – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, czuję ze sporej odległości. Najbardziej nieprzyjemny zapach utrzymuje się we włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie wspominając. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną dodatkowych nieporozumień oraz żenujących sytuacji między wami, też w łózku. Oczywiste jest, że jako palący na pewno nie pachniesz przyjemnie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest na stałe związana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak istotne jest, żebyś prócz diety aktywnie uprawiał sport. Aktywnie? Oznacza to codzienny trening ruchowy, co najmniej 30 min – bieganie lub siłownia i systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. W tym miejscu sporo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak przypuszczam, nie są najwyższe. Zgodzisz się jednak z tym, że im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeśli będziesz chciał systematycznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to czas.

5. Regularnie staraj się uprawiać seks

Żeby nie dopuścić do „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza droga do przywrócenia harmonii hormonalnej. Jeżeli twój związek przeżywa trudności (nawet w sytuacji, gdy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, gdyż to także pośrednio oddziałuje na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra w zelu