Kiedy w trakcie wieczornego powrotu z pracy

Kiedy w trakcie popołudniowego powrotu z pracy opuszcza nas stres całego dnia i pośród pulsowania głowy i bólu karku nasuwają się myśli: „muszę coś zrobić, muszę zacząć biegać, jeść inaczej… tylko kiedy? jak?” jedyne co wtedy czujemy to zdołowanie. A rano cała sytuacja nakręca się viagra cena
od nowa. Noworoczne plany też nic nie dają. Dlaczego? Bo my, jak i cały świat wokół nas, funkcjonujemy na wysokich obrotach, stawiamy sobie wysoko poprzeczki, dużo od siebie oczekujemy. Często za dużo i za szybko i to zwykle stoi nam na drodze do wprowadzenia w życie zmian.
impotencja1
Jak myślimy o zdrowym żywieniu projektujemy w myślach ascezę z „zieleniną” i ciągłym uczuciem tęsknoty za poprzednimi smakołykami, jeśli rozmyślamy o aktywności fizycznej to zakładamy, że musimy wkomponować te długie zajęcia na siłowni oraz bieżni i nic dziwnego, iż wychodzi nam z tych obliczeń, iż w tygodniu już nie będzie chwili na sen, a przecież wypoczynek też jest ważny dla ciała… I w ten sposób nie wprowadzamy żadnych zmian, a nasza frustracja wzrasta.
Najistotniejsze, to zakomunikować sobie jasno: lepsza mała zmiana niż brak zmian. Znajdźmy kwadrans dziennie lub pół godziny trzy razy w tygodniu, ażeby się poruszać – iść na spacer, przesiąść się z auta do komunikacji miejskiej, dojechać gdzieś rowerem, pójść na basen albo squasha z przyjaciółmi. A może popróbować czegoś, czego jeszcze nie robiliśmy? Aktywność fizyczna ma sprawiać nam radości! Zatroszczmy się też o dietę oraz określmy sobie jakieś dni w
erekcja
tygodniu, w które będziemy jeść potrawy w wersji lekkiej – np. w określone dni mniej kawy, żadnych fast foodów albo jedzenia późnym wieczorem. Kreśląc sobie możliwe do spełnienia cele zyskujemy podwójnie: wprowadzamy rzeczywiste zmiany do swojego życia i budujemy szczere chęci na kolejne! Czasem już nawet nieznaczne modyfikacje planu tygodnia zapewniają dostrzegalną poprawę jakości życia seksualnego: czujemy się świeżo, atrakcyjniej oraz mamy dużo więcej energii, którą należałoby w przyjemny sposób spożytkować…

Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Zauważyłeś, że twoja sprawność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, problem tyczy się nie tylko ciebie lecz dużej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowe niedomaganie nie może być przyrównywane do impotencji, choć radzę, żebyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, abyś mógł cieszyć się seksem! tadalis

Zanotowałeś pierwsze zapowiedzi choroby – co musisz zrobić?

Przełam wstyd i udaj się do lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, z którym zmagasz się tylko ty. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyka co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, potraktuj więc wizytę u lekarza nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twój organizm, żebyś mógł cieszyć się pełnią jej wydajności. Prócz tego często sprawdzaj ciśnienie krwi oraz poziom cholesterolu, żeby ustrzec się najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz pierwszego kontaktu oceni fazę choroby oraz wskaże właściwego specjalisty – urologa albo seksuologa, który z pewnością ci pomoże. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz dostać także skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Problemy z erekcją są całkowicie uleczalne!
Najczęstsze leczenie odbywa się przeważnie przy pomocy leków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz sobie pomóc albo przyśpieszyć leczenie. Oto podstawowe z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustego mięsa na korzyść owoców i warzyw. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżać libido). Mnóstwo warzyw i owoców to twarda reguła na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych i nadwagi. Z owoców bardzo korzystne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – oprócz warzyw zielonych warto konsumować czosnek oraz cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Warto spytać także dietetyka o stosowną dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Pamiętaj, że dieta nie jest sztywnym „niejedzeniem smacznych potraw”, lecz uzupełnieniem dziennego menu w pokarmy wartościowe oraz ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wprowadzenie do swojego menu dań z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Afrodyzjaki na tak!

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu aktywują twoje ciało do „działania”. Powszechnie uważa się (w praktyce – jest to sprawdzone), iż lampka czerwonego wina przed stosunkiem podnosi aktywność w łóżku. Unikaj jednakże alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w złą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który wpływa na lepsze krążenie krwi oraz goździków, które poprawiają humor. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Rzuć papierosy

Palenie papierosów (także to bierne) wpływa bardzo źle na twój organizm oraz libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym zbliżeniu spalali papierosa, to nieroztropny pomysł. Papierosy nie dość, iż bardzo obniżają twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie groźne komplikacje, z nowotworem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będziesz przesiąknięty ich wstrętnym zapachem. Uwierz mi, wiem co piszę – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, czuję ze sporej odległości. Najbardziej nieprzyjemny zapach utrzymuje się we włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie wspominając. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną dodatkowych nieporozumień oraz żenujących sytuacji między wami, też w łózku. Oczywiste jest, że jako palący na pewno nie pachniesz przyjemnie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest na stałe związana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak istotne jest, żebyś prócz diety aktywnie uprawiał sport. Aktywnie? Oznacza to codzienny trening ruchowy, co najmniej 30 min – bieganie lub siłownia i systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. W tym miejscu sporo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak przypuszczam, nie są najwyższe. Zgodzisz się jednak z tym, że im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeśli będziesz chciał systematycznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to czas.

5. Regularnie staraj się uprawiać seks

Żeby nie dopuścić do „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza droga do przywrócenia harmonii hormonalnej. Jeżeli twój związek przeżywa trudności (nawet w sytuacji, gdy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, gdyż to także pośrednio oddziałuje na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra w zelu

Dziewięć rad na powiększenie libido

4305-4054-wu.jpg

Zapoznaj się z kilkoma wypróbowanymi sposobami na to, aby bardziej Ci się chciało i aby twoja i partnerki satysfakcja ze zbliżenia była dużo większa.

Prezentuje kilka prostych porad, aby w twojej sypialni zrobiło się naprawdę przyjemnie!
1. Dotykaj ją
Jeśli będziesz każdego dnia dotykał partnerkę, twój organizm zacznie wyzwalać hormony, które przyczynią się do wzmocnienia waszej więzi. Badania prowadzone za oceanem udowodniły, iż kontakt fizyczny aktywizuje wydzielanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która zespala pary ze sobą. Efekt jest oczywisty: częściej zaczynasz mieć niegrzeczne myśli.
2. Wolne chwile spędzaj na słońcu

Nawet jedna godzina spędzona w pełnym słońcu może podnieść poziom testosteronu (najważniejszego męskiego hormonu) w twoim organizmie aż o 69 procent – do takiej konkluzji doszli badacze z Uniwersytetu Kalifornijskiego. W dodatku promienie słoneczne obniżają ilość melatoniny, hormonu, który obniża płodność oraz apetyt na seks. Solarium też tak działa.
3. Oglądaj filmy o miłości

Według naukowców z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może skutkować tym, że mężczyzna będzie bardziej romantyczny i czuły. Stwierdzili oni, iż filmy romantyczne podnoszą ilość progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za wzrost libido – aż o 10 procent. Największym twoim kłopotem będzie wyszukanie takiego filmu, w trakcie którego uda ci się nie usnąć.
4. Często ziewaj
Ziewanie oraz erekcje są nadzorowane przez ten sam związek chemiczny: tlenek azotu. Ziewając, przygotowujesz magistrale neurochemiczne, dzięki którym podołasz zadaniom łóżkowym, gdy zajdzie tego typu potrzeba. Oprócz tego ziewanie powoduje, iż czujesz się odprężony, a do twojego penisa napływa większa dawka krwi.

5. Pij sok z granatu
Codziennie pij szklankę soku z granatu. Badania dokonane na Uniwersytecie Kalifornijskim wykazały, potencja
że owoc ten zwiększa przepływ krwi do twojego najlepszego kumpla. Oprócz tego sprawia, że całujesz z większą namiętnością.
6. Otaczaj się zapachem waniliowym

Zapach wanilii skutecznie intensyfikuje transport krwi do członka – tak twierdzą badacze z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia nasila fale alfa w mózgu, które odprężają i pomagają wyzbyć się zahamowań. Struktura chemiczna wanilii jest podobna do dopaminy – substancji produkowanej w mózgu, która wywołuje podniecenie seksualne. A nie ulega wątpliwości, że kupowanie lodów waniliowych jest o wiele mniej żenujące niż wyposażanie się w specyfiki na potencję.
7. Jedz lekko
Jeżeli facet spożywa zbyt mało cynku, jego organizm produkuje mniej testosteronu. Wobec tego powinno się włączyć do menu wiele potraw mięsnych, orzechów, nabiału oraz pełnoziarnistych produktów piekarskich. Nie zapomnij też o witaminie C, która zwiększa ilość oksytocyny w ciele oraz wspomaga funkcjonowanie gruczołów płciowych.
8. Przestań być palaczem

Nikotyna znajdująca się w papierosach może spowodować zwężenie naczyń krwionośnych, hamując transport krwi do penisa. Pewne doświadczenie wykazało, że spalenie jedynie dwóch papierosów może sprawić, iż erekcje będą bardziej miękkie. Nie zapominajmy też o innych ujemnych przymiotach palenia, np. nieświeży oddech, szare zęby i zmarszczenia skóry.
wiecej na naszej stronie kamagra